Suzanne Trieling
Bloemstyliste
“Hoi Ine, heel erg bedankt voor de eerste 4 hoofdstukken van je boek!
Je wist me bij het eerste hoofdstuk al te motiveren om de telefoon op te pakken en prospects te gaan bellen. Het was voor mij net even het duwtje in de rug dat ik nodig had. Ik heb de 4 hoofdstukken met veel plezier gelezen en ben benieuwd naar de rest van je boek.”
Ad van Buel
Management trainer in Eindhoven
“Goed boek dat voor elke ondernemer gemakkelijk te lezen is met prima tips, die je zelf direct in de praktijk van alledag kunt testen.
Probeer het maar. Succes!”
Loek Ten Berge
Auteur van Dit is Marketing
“Ik ben aangenaam verrast door de vlotte en prettige manier van schrijven. Geen ellenlange zinnen en ‘moeilijke’ woorden. Af en toe staccato zorgt ervoor dat je snel kunt doorlezen.”
Eigenaar van Entrance Services
“Het boek is zeker de moeite waard om te lezen, niet alleen voor iemand die als verkoper begint, maar ook voor mensen die al jaren in het vak zitten. Het boek zit boordevol tips. Een echte aanrader!”
Auteur van De Gunfactor
“Complimenten, leuk en vlot geschreven! Ine van Hofstraeten weet met haar boek Topverkoper in 20 weken precies aan te geven waar het in verkoop om draait. Universele waarheden en daarom toepasbaar in alle branches, zowel Business to Business als Business to Consumer. Haar adviezen zijn helder geformuleerd en dusdanig inspirerend dat je regelmatig de neiging krijgt om er tijdens het lezen al mee aan de slag te gaan. Als u weet toe te passen wat zij schrijft, zou het wel eens veel sneller dan 20 weken kunnen zijn voordat u een topverkoper bent geworden. Ik gun het u!”
Bestsellerauteur van Gek op Gaten, Hondenbrokken, Geef nooit korting
“Verkopers zijn doeners, geen lezers. En dat is jammer. Want Ine Van Hofstraeten heeft een buitengewoon praktisch en volledig meesterwerk afgeleverd. Beginnende en gearriveerde verkopers doen er dan ook verstandig aan tijd uit te trekken voor haar boodschap. Dit boek is met passie geschreven, zeer vlot leesbaar en buitengewoon compleet. De kracht zit ’m in de eenvoud, al is niets moeilijker dan ingewikkelde zaken simpel maken. Verkopers: lezen dus!”
Business expert
“Dit boek is een waardevolle inspirator en leidraad om meer klanten te verdienen.”
Bestsellerauteur van IJs verkopen aan eskimo’s
“Hier is een ervaren en gedreven verkoper aan het woord. Snel, begrijpelijk en vlot te lezen. Zelfs met tips voor ons Nederlanders om iets aan Belgen te kunnen verkopen…”
Bestsellerauteur van de Brown Paper methode en Sales: 50% meer omzet in 90 dagen
“Als echte verkoper wil je altijd de beste zijn. Om dat te worden en te blijven is de bereidheid om uit je comfortzone te stappen een dagelijkse activiteit. Pas als je daar geen concessies op doet kom je waar de magic happens! Dit boek kan daarbij goed helpen en is dus een absolute aanrader. ”
Bestsellerauteur van Alles over Verkopen
“De weg naar een succesvolle verkoopcarrière is geplaveid met goede leerboeken. Dit boek is er één van en moet dus gelezen en bestudeerd worden.”
Auteur van Maatschappelijk Verantwoord Opgelicht
“Een lekker weg lezend boek. Ze neemt je mee aan de hand van een bewustwordingsproces om je te laten zien dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn om te verkopen. Verkopen is adviseren en leren van je doelgroep. Als je goed zorgt voor jezelf, leert van je klanten en relaties,dan groei je vrijwel automatisch. Het verkopen groeit met je mee. Het woord verkopen krijgt een positieve betekenis. Een must voor iedereen.”
Eigenaar van Bloeiende Praktijk en auteur van Afvallen als spirituele oefening
“Topverkoper in 20 weken reikt je de SELLl®-methode aan om een excellente verkoper te worden door te houden van wat je doet. Wil je weten hoe je klanten vindt, ze behoudt en jaarlijks je omzet verhoogt? Lees dit informatieve boek.”
Coach/Therapeut
“Ik heb je boek over de Sell®-methode gelezen! Supergoed! Het leest prettig en snel. Ik had onmiddellijk het gevoel: “Mijn dochter van 18 moet dit lezen als steun bij haar sollicitaties om zichzelf goed te verkopen! Ik ga zeker je site doorsturen naar vriendinnen die het moeilijk vinden zichzelf te verkopen.”
Schrijfster en ondernemer
“Ondanks dat ik geen professioneel verkoper ben of plannen heb om dat in de nabije toekomst te worden, heb ik de nodige inspiratie opgedaan in dit vlot leesbare boek van Ine van Hofstraeten. Goed verkopen vraagt in de basis namelijk om het verbeteren van je communicatieve vaardigheden, niet om standaard tips en trucs die je op elke situatie kunt toepassen. In dit boek wordt op een heldere en toegankelijke manier uiteengezet hoe je je communicatie kunt verbeteren door je inlevingsvermogen in anderen te vergroten en te focussen op hoe jij goed voorbereid en vol zelfvertrouwen voor de dag kunt komen. De schrijfster verkondigt in dit boek dat we allemaal verkopers zijn, vaak zelfs zonder dat we dat in de gaten hebben. Al is het maar van onszelf. Dit doen we zakelijk (in elk beroep heb je een streepje voor als je jezelf, je product of dienst op een vriendelijke doch krachtige manier onder de aandacht weet te brengen) én privé. Dit boek is een aanrader voor al deze verkopers, ongeacht op welk gebied ze de in dit boek opgedane kennis willen inzetten.”
Schrijfcoach
“Met een heldere uitleg gaat Van Hofstraeten je eigen demonen over verkopen te lijf. Zelf hou ik niet van verkopen. Ik moet dan altijd denken aan die opdringerige types die je iets door je strot proberen te duwen. Vooral iets wat jij niet wilt. Al je eigen ideeën over verkopen pakt ze aan en ze laat je zien dat het allemaal anders is en dat je eigen mindset de oorzaak is van hoe jij tegen verkopen aankijkt en verkopen aanpakt. Zeker een aanrader wanneer je zelf wil verkopen, zonder als verkoper gezien te worden.”
Eigenaar van Huis en Lease, Exceed Expectations and Negotiation4Women
“Mijn ervaring met verkopers is dat ze er nogal mystiek over doen hoe ‘moeilijk’ hun klant is. (Terwijl ik mezelf als klant nooit moeilijk vond.)
Met dit boek ‘Topverkoper in 20 weken’ heeft Ine van Hofstraeten het vak Verkoop ontdaan van mysterie en is het verkopen als dagelijkse vaardigheid toegankelijk geworden voor iedereen. Ik zou het willen aanraden aan iedereen die het ‘verkopen’ ziet als het lastigste onderdeel van het succesvol maken van zijn of haar bedrijf. Niet meer nodig: gewoon lezen en toepassen!”
Zaakvoerder bij Restaurant Christie’s
“Met veel plezier reeds het begin van het boek kunnen lezen! Wat een eer is het gebleken ook! Ik kan haast niet wachten om verder te lezen.
De informatie en de inzichten die Ine aanhaalt in haar boek zijn zeer duidelijk EN onmiddellijk toepasbaar! Zowel voor startende verkopers, als meer ‘geroutineerden’ biedt dit boek een meerwaarde! Ook ikzelf als zelfstandig ondernemer kan hier ontzettend nuttige tips uithalen! Kortom, zowel kennis -als geestesversterkend!!”
Coach & ondernemer
“Het boek is geschreven alsof de schrijfster tegen je praat. Ze heeft veel aandacht voor de juiste mindset en de communicatie om een TOPverkoper te worden. En zoals ze schrijft, we zijn allemaal verkoper op momenten, ook al benoemen we dat niet zo. Met de concrete tips, kan iedereen aan de slag om succesvoller te verkopen c.q. succesvoller te worden.”
Trainer/accountmanager Communicatie
“Een boek wat je meeneemt in de wondere wereld van een topverkoper. Niet de verkoper spelen maar gewoon jezelf zijn en vanuit oprechte interesse je klant adviseren en voorzien van de juiste producten en diensten. Dit boek geeft je alle praktische tools die je als topverkoper succesvol maken. Een boek wat je iedere keer weer kunt herlezen om jezelf weer bewust te maken van de houding, het gedrag, de kennis en de vaardigheden van een topverkoper.”
Marketing/communication advisor & Brand / (social) media strategist
“Dit boek is een ‘must have’ voor iedereen die verkoopt en zijn netwerk wil uitbreiden met waardevolle zakelijke contacten. Het boek inspireert en heeft een hele heldere uitleg. Met dit boek geef je jezelf ‘een schop onder je kont’ als je vastloopt. Werken volgens de SELL®-methode geeft je niet alleen inzicht in hoe je wel scoort. De SELL®-methode is zo toepasbaar dat het je morgen al op gaat leveren. Dit boek is een aanrader om op je Sint of Kerst verlanglijst te zetten en in de Kerstvakantie in een ruk uit te lezen. En daarna? Dan gebruik je het gewoon als geheugensteun, als opfrisser.”
Ir. K.W. Sijtsma MBA (via bol.com)
“Dit praktijkboek om een betere verkoper te worden, gebruikt de SELL-methode voor het verbeteren van de verkoopvaardigheden van de lezer. In de inleiding wordt duidelijk aangegeven dat dit een leerproces is en dat de verkoper ook tegenslagen zal hebben en bereid moet zijn van kritiek te leren. De twintig-weken-aanpak wordt ingevuld met negentien hoofdstukken waarin ingegaan wordt op communicatieve, sociale, mentale en emotionele vaardigheden. De verkoper die wil verbeteren, moet de goede attitude hebben in zijn omgang met het product dat hij verkoopt, de klanten, de klachten en naar zichzelf. De schrijfster is een chemisch ingenieur die ervoor koos om professioneel verkoopster te zijn. Een praktisch, duidelijk en soms confronterend boek voor mensen die hun product, dienst of zichzelf beter willen positioneren en verkopen.”
R.Van de Werve (via bol.com)
“Hoofdstuk 1 was om warm te worden, in hoofdstuk 2 wist de schrijfster me al te motiveren om actie te ondernemen en na hoofdstuk 3 ging het gas erop. Elke dag 10 minuten inspiratie opdoen uit dit boek is niet alleen voor mij het duwtje in de bekende rug opweg naar betere sales. Mijn resultaat: in 1 week 11 nieuwe klanten! Het boek leest heerlijk weg en staat vol met tips en trucs. Niet alleen voor de verkoper maar ook de marketeer haalt hier snel zijn voordeel uit! Aan iedereen die vooruit wil in het leven: koop en lees dit boek snel.”